Optimale dienstverlening 

Digitaal klantportaal

Na sluitingstijd van het gemeentehuis een verhuizing aan de gemeente doorgeven of een uittreksel of afschrift van de burgerlijke stand aanvragen? 24/7 zaken kunnen regelen met de overheid kan met het digitaal klantportaal. Dit portaal bestaat uit slimme gebruiksvriendelijke e-formulieren. Door koppeling met DigiD, E-herkenning, databases en een betaalsysteem kunnen aanvragen direct afgehandeld worden of gerouteerd worden naar mid-office applicaties binnen de eigen organisatie. Dit draagt bij aan een optimale 24/7 dienstverlening naar burgers en bedrijven.

Antwoord portaal 

Bel je als burger met een vraag naar de gemeente dan wil je zo snel mogelijk een correct en volledig antwoord. Burgers, ondernemers en maatschappelijke instanties snel en efficiënt helpen kenmerkt een optimale dienstverlening. Het antwoord portaal helpt hierbij door verschillende informatiebronnen met elkaar te verbinden en in één oogopslag te tonen aan uw KCC-medewerkers. Hierdoor is de medewerker in staat om een correct en volledig mogelijk antwoord te geven. 

Balie & burgerzaken 

Paspoort ophalen? Of een afspraak bij de gemeente? Onze oplossing zorgt er voor dat de virtuele en fysieke wereld bij elkaar gebracht wordt. Verbeter het wachtrijmanagement en garandeer een consistente klantervaring.  

Telefonische bereikbaarheid

Inkomend telefoonverkeer snel naar de juiste persoon of afdeling doorschakelen is een essentieel onderdeel van optimale dienstverlening. Onze oplossing bestaat uit het leveren van hardware en software ter ondersteuning van telefonische bereikbaarheid. Zo heeft het KCC inzicht in de telefonische bereikbaarheid van medewerkers, hierdoor weten ze of dat inkomend telefoonverkeer doorgeschakeld kan worden. 

Zo helpt onze oplossing gemeente Oosterhout bij de telefonische bereikbaarheid