Opleidingsniveau:MBO
Plaats:Oosterhout
Aantal uren:32-36 uur per week
Sluitingsdatum:15 december 2019

Ben jij nog lang niet uitgeleerd en wil je dat on the job doen? Dan zit je bij Equalit goed! Ben jij dienstverlenend ingesteld en wil jij leren hoe je onze gebruikers helpt met hun ICT problemen op te lossen? Wil je dat doen in een complexe ICT-omgeving? Word dan Young professional servicedesk medewerker bij Equalit.

Wat ga je doen?
Als Young professional servicedesk medewerker ben je telefonisch het eerste aanspreekpunt voor onze deelnemers. Je krijgt vragen over het gebruik van de ICT-omgeving en inhoud van applicaties en systemen. Alle telefoontjes komen bij jou en je collega’s binnen. De meesten vragen leer je zelf op te lossen. Is het een vraag waarbij bijvoorbeeld meer specialistische kennis van een applicatie nodig is, dan zet je die door naar een collega die die kennis heeft. Dit alles registreer in ons ticketsysteem. Ook vragen wij jou naar deelnemers toe te gaan. Je kunt dan terplekke gebruikers helpen of proactief jouw hulp aanbieden.

Wat hoort er nog meer bij?

  • opstellen en onderhouden van o.a. handleidingen en werkinstructies voor gebruikers;
  • helpen bij diverse projecten in vorm van gebruikersondersteuning.

Je komt te werken bij het team Servicedesk. Dit team streeft naar een optimale dienstverlening. Hiervoor gaan zij regelmatig met elkaar in gesprek, geven elkaar feedback en luisteren eerder gevoerde gesprekken terug. Jij kunt ook bij dit enthousiaste team horen!

Jouw ontwikkeling
Je start met het opstellen van een persoonlijk ontwikkelplan en bespreekt regelmatig met je leidinggevende hoe het gaat met je ontwikkeling. Om je carrière gericht vorm te geven, maar ook voor je persoonlijke ontwikkeling, faciliteren wij het volgen van cursussen en opleidingen. Je krijgt de ruimte te ontdekken waar jij plezier uithaalt, waar jouw talenten liggen en deze verder te ontwikkelen.

Wie zoeken wij?
Jij, onze ideale Young professional servicedesk medewerker, wil natuurlijk graag veel leren en niet alleen over ICT. Omdat jij het eerste aanspreekpunt bent voor onze gebruikers heb je een dienstverlenende en klantgerichte instelling en leg je makkelijk contact. Om onze gebruikers snel te kunnen helpen ben je oplossingsgericht. En heb je:

  • minimaal een afgeronde mbo-opleiding;
  • natuurlijk affiniteit met ICT;
  • een nieuwsgierige en proactieve houding.

Dan willen wij jou graag overtuigen om bij Equalit te komen werken!

Wat krijg je?
Als Young professional servicedesk medewerker krijg je een tijdelijke aanstelling van één jaar en werk je bij Equalit in Oosterhout, daarbij hoort een:

  • salaris maximaal € 2.818 (schaal 6) per maand bij een 36-urige werkweek;
  • individueel keuzebudget (17,05% van het jaarsalaris) in te zetten voor diverse doeleinden (zoals verlof of uitbetaling).

Nog meer bij Equalit:

  • een informele werksfeer;
  • gaaf kantoor met lekkere koffie;
  • wordt hard gewerkt;
  • ruimte voor ontspanning.

De procedure
Vallen jouw brief en CV op dan nodigen wij jou uit voor een kennismakingsgesprek waarna mogelijk meerdere gesprekken volgen. Daarnaast is een arbeidsvoorwaardengesprek onderdeel van de selectieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature...doe maar niet!