Opleidingsniveau :  MBO werk- en denkniveau
Plaats :  Oosterhout
Aantal uren :  32-36 uur per week
Sluitingsdatum :  4 december 2022


Net afgestudeerd of voorheen werkzaam in een andere branche en wil je een vliegende start in jouw nieuwe carrière? Leer de ICT-wereld kennen bij Equalit. Samen met jou gaan we een leertraject aan als Junior Service & Support medewerker. Een belangrijk element dat je meeneemt is jouw dienstverlenende kwaliteit. Jij ontwikkelt bij ons de beste support krachten zodat jij onze 11 aangesloten gemeenten kan voorzien van hulp bij ICT-problemen. Nu al nieuwsgierig hoe het er bij Equalit uitziet? Kijk direct onze vacaturevideo voor Junior Service & Support medewerker.

Wat ga je doen?

Als Junior Service & Support medewerker start je bij team Service & Support waar je kennis maakt met onze ICT-omgeving en praktische ervaring opdoet. Dit team streeft naar een optimale dienstverlening voor de deelnemers. Hiervoor gaan collega’s met elkaar in gesprek en geven elkaar feedback. Na een half jaar ga je op onderzoek uit bij de andere Equalit teams om te kijken wat hun werkzaamheden zijn en waar jouw interesses liggen.

Jij bent de verlosser voor onze deelnemers die met vragen zitten. Je lost de vraagstukken zelfstandig op en zet deze, waar nodig, door naar de juiste collega’s. Binnen het team Service & Support ben je het eerste aanspreekpunt voor onze gebruikers die ICT-problemen hebben. Dit doe je zowel telefonisch als online via het Support Centrum Equalit. Je krijgt vragen over het gebruik van de ICT-omgeving en over de inhoud van programma’s en systemen. Denk hierbij aan documenten, printers, mobiele apparaten of inloggen op de werkomgeving.

Wat hoort er nog meer bij?

  • registreren en prioriteren van meldingen in het ticketsysteem;
  • voortgang controleren van op te lossen storingen;
  • opstellen en onderhouden van o.a. handleidingen en werkinstructies voor gebruikers;
  • helpen bij diverse projecten in vorm van gebruikersondersteuning;
  • op bezoek bij de deelnemers voor gebruikersondersteuning.


Jouw ontwikkeling
Jouw leertraject start met een coachgesprek over je loopbaan bij Equalit. Wij begrijpen dat het niet makkelijk is om direct een persoonlijk ontwikkelplan te schrijven. Je coach helpt je iedere twee weken met onderzoek doen naar jouw persoonlijke en professionele kwaliteiten en doelen. Zo kom je steeds dichterbij een stappenplan om jouw doelen te bereiken en de realisatie van je persoonlijk ontwikkelplan.

Om je carrière als Junior Service & Support medewerker gericht vorm te geven en voor je persoonlijke ontwikkeling, stimuleren wij het volgen van cursussen en opleidingen. Om je alvast een zetje te geven, hebben we al wat trainingen voor je uitgezocht waarmee je een goede basis legt om aan de slag te gaan. Door deze opleidingen te volgen haal je certificaten die goed op je CV staan.

  • Scrum Foundation: bij Equalit werken we volgens de Agile methode. Daarom willen we graag dat je een bepaalde basiskennis hebt. Dit breng je dan gelijk in de praktijk.
  • ITIL4 Foundation: het ITIL framework zorgt voor goede structuur en goede afspraken met onze deelnemers, zodat wij de afgesproken dienstverlening kunnen leveren.
  • Microsoft 365 Fundamentals: wij werken veel met Microsoft 365. Daarom is het belangrijk dat jij beschikt over de basiskennis.
  • Eigen inbreng: je krijgt ook de ruimte te ontdekken waar jij plezier uithaalt, waar jouw talenten liggen en deze verder te ontwikkelen. Heb je al ervaring op het gebied van Scrum, ITIL en Microsoft 365? Dan zoeken we samen iets wat bij je past.

Wie ben jij?
Jij, onze ideale Junior Service & Support medewerker, wil natuurlijk veel leren over ICT. Doordat jij veel in contact staat met onze gebruikers heb je een dienstverlenende en klantgerichte instelling en leg je makkelijk contact. Ook ben je in staat om de problemen van de gebruikers op te lossen en kun je prioriteiten stellen om ze snel te kunnen helpen. Je vindt het niet erg om een lange dag achter een beeldscherm te zitten en de telefoon op te nemen. Om de tijd achter jouw beeldscherm te compenseren, spelen we een potje tafeltennis of gaan we lunchwandelen. Wat zien wij graag terug bij onze Junior Service & Support medewerker:

  • mbo werk- en denkniveau;
  • voelt een binding met ICT;
  • heeft een nieuwsgierige en proactieve houding om te leren;
  • geeft instructies in duidelijke taal aan de deelnemers;
  • hecht veel waarde aan je persoonlijke ontwikkeling.

Beschik jij over de bovenstaande kwaliteiten? Dan maken wij jou graag enthousiast om bij Equalit te komen werken!

Wat bieden wij?
Als Junior Service & Support medewerker werk je bij Equalit in Oosterhout en krijg je een jaarcontract. Daarbij hoort een:

  • salaris tussen € 2581 en € 3732 (schaal 8 gemeente CAO) per maand bij een 36-urige werkweek;
  • individueel keuzebudget (17,05% van het jaarsalaris) in te zetten voor diverse doeleinden (zoals verlof of uitbetaling).

Geïnteresseerd?
Hebben wij jou enthousiast gemaakt voor de functie Junior Service & Support medewerker? Solliciteer dan voor datum via de button solliciteren. Vallen jouw brief en CV op? Dan nodigen wij jou uit voor een kennismakingsgesprek waarna mogelijk meerdere gesprekken volgen. Daarnaast is een arbeidsvoorwaardengesprek onderdeel van de selectieprocedure.